Kladdkaka och pepparkakor

Ae jäklar ni. Den där väskan börjar bli läskigt full. Hm. Får nog packa om imorrn. För än är inte alla grejer i på långa vägar. Och det finns inget jag kan undvara- packa om packa rätt! Så måste ju alla converse få plats på hemvägen.

Ja stackars lilla mig. Vilka problem jag har. Thailand i två månader, fifan. Inte lätt när det är svårt. Som att sy i läderskor. Men emmplutten fixar! För det vill ju gärna bli bra när jag gör något. Även om det handlar om att sy. My favourite sysselsättning. Det var ju ett visst par gladiatorskor som gick sönder på en viss kräftskiva i augusti, hur nu det kom sig..


Hur ser man att en bil är från Jamaica?


På reggae-streringsskylten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0