Sentimentalt?

Jaadu vad kan jag säga? Dessa månader vi har haft tillsammans har varit helt fantastiska! I början kunde jag helt enkelt inte få nog av dig. Men som alla nyförälskelser svalnade den känslan något och ibland kunde jag vara riktigt trött på dig, du blev helt enkelt FÖR mycket. Jag tror att även du tyckt att jag varit lite jobbig stundtals när jag trampat ned på dig. Men jag hittade alltid tillbaka till den där lyckliga känslan som du så ofta ger mig, och idag har vi haft en underbar promenad i solskenet du och jag.

Det kommer finnas stunder i värmen när jag kommer sakna dig, och även fast du kanske inte finns kvar här hemma när jag kommer tillbaka om två månader, vet jag att vi kommer ses igen och ha många fler roliga stunder tillsammans! Hejdå snön!

Kommentarer
Postat av: tranås

snön aka tranås .

2011-01-27 @ 19:10:15
URL: http://thereseberndtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0