Skräll

Hejhej bloggen och alla ni underbara läsare. You make my days :-)

Hihihi (a)

Idag har jag typ, eh, inte gjort så himla mycket. Spelat PES med syrrans pojkvän, det gick ju inte så bra thihi men det var kul ändå!! Så har jag ehm kört bil och sen inte så mycket mer. Ska träffa lite vänner snart så nu måste jag fixelifixa mig litegrann. :-D Åh undra vad jag ska ha på mig??? :-O Lite paniik. PUSS sötisar! Hoppas ni får en lika rolig kväll som jag<33


Nej det där går inte. Fifan. Tack o lov. Vet inte vad det kom ifrån. Nu har jag brått.
Bjuder på en härlig låt, Lill-Linas favorit I think. Haha. Älskar att den heter Inte Live.
Ha de king- tjingeling!



Kommentarer
Postat av: Johanna

hahah!! emma trodde du hade spårat totalt först :P

2011-01-08 @ 21:33:10
Postat av: emma

hahaha nejdu tack o lov har jag inte det, inte på det sättet iaf :) den dag det händer får du hjälpa mig till psyket tror jag

2011-01-09 @ 02:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0