Thai Special

Den gamla godingen är tillbaka! Bland mig och mina kära vänner och bekanta från EBS (kanske nåns vän också) skulle alltså någon ta en klurre vid följande påståenden:

JAG HAR ALDRIG..

1. .. druckit 16 cuba libre på en kväll.
2. .. blivit väckt och uppsläpad ut från duschen och undrat vad fan jag gör där.
3. .. undrat var falukorven är (som man kan grilla) när Nuu tänt eld på bardisken.
4. .. köpt en ros och en rosa kanin (med en pinne uppstoppad i rumpan) för 500 baht- utan att försäljaren sagt ett pris.
5. .. fimpat i en tjejs drink och sagt: Håll käften och köp en ny.
6. .. sprungit runt i ett träsk, klättrat över ett högt stängsel med taggtråd, träffat vakterna där och berättat för vakterna att jag lätt skulle kunna springa därifrån igen, men stannat pga respekt.
7. .. sprungit ifrån vakterna i ovanstående, klättrat över stängslet och sprungit vidare i träsket.
8. .. efter ovanstående försökt få tag på en moppetaxi, åkt 300 meter och för det betalat 300 baht.
9. .. inte haft en aning om varför jag gjort ovanstående tre saker.
10. .. sprungit hem från bangla för att jag trodde jag tappat plånboken, men märkt när ja kom hem att den var i fickan.
11. .. fått en spark i huvudet av en thailändare under ovanstående händelses språngmarsch.
12. .. inte haft nånstans att ha sex med en tjej och därför sagt: "We going to the bushes".
13. .. dansat till Hang on på bardisken.
14. .. fått en strippdans på bardisken av en snuskgubbe och fått hans rumpa i ansiktet.
15. .. blivit uppburen till rummet av bl.a. nattvakten för jag varit för full för att gå själv.
16. .. somnat i en solstol när alla andra nattbadat i havet, och sen sagt att de andra kan gå i förväg, jag kommer sen.
17. .. haft sex uppe i baren på isboxarna.
18. .. hällt ut en isbox i trappen och vattenskadat golvet.
19. .. kissat i en tom bar på beach club.
20. .. blivit utslängd från beach club för jag börjat bråka.
21. .. snott massa toapappersrullar från nåt random hotell bara för att.
22. .. glömt kvar mina skor, linne, plånbok och solglasögon på partybåten.
23. .. skrivit på ett prov att gammeldansk kryddas med ansjovis.
24. .. haft sex med en från kursen, i samma rum som två andra från kursen har sex, och samtidigt legat och pratat med dom.
25. .. sagt till thaiarna på subway: Ge mig min jävla macka!
26. .. kastat min lök på några okända svenskars mat, för jag bara ville ha lite lök.
27. .. spillt breezer i sängen, lagt mig ner med huvudet vid fläcken och sagt: "Ser ni inte? Det är ju en tankebubbla!".
28. .. haft sex med huvudläraren.
29. .. druckit upp min kompis spya för 1000 kr, och därefter lugnt fortsatt kolla på tv och dricka öl.
30. .. kollat på när min kompis har trekant, och när ölen jag drack tagit slut, helt enkelt gått och hämtat en ny och fortsatt kolla.
31. .. stulit drinkkylare från loungen.
32. .. försökt köpa cigg för 500 baht.
33. .. försökt göra en strawberry daiquiri bakis men gjort alla fel man kan göra- och blivit filmad hela tiden.
34. .. gått in i fel rum men varit så inne i mina nya hörlurar att jag inte märkt det först- o sen bara börjat asgarva och gått därifrån.
35. .. lagt spermasats på väggen i 302.
36. .. haft en lyckligare walk of shame än en viss kille på phi phi.
37. .. slängt en flairflaska mellan benen på läraren så han fått återhämta sig på kontoret x antal minuter.
38. .. haft en fisk som bitit sig fast innanför bikinitrosorna.
39. .. åkt skateboard uppe i baren framför alla elever- o ramlat huvudstupa.
40. .. halkat nedför rampen utanför hollywood o stukat armbågen.
41. .. haft en tjej liggandes i min rumskompis säng när jag kommit hem- som klättrat upp till balkongen och därigenom brutit sig in.
42. .. helt rasande slängt ut tjejen i ovanstående- men när rumskompisen kommit hem har han hittat henne liggandes i sängen i alla fall.
43. .. tagit en shot som suttit fast mellan brösten på en playboy-modell.
44. .. suttit i en vagn som en kille dragit med ett snöre som suttit fast i snoppen- på en scen framför publik.
45. .. dansat strippdans i bh på nuu's bardisk, med nuu.
46. .. somnat på rock city.
47. .. ätit clementinklyftor från en naken tjejs kropp på scen- och blivit fastklämd med huvudet mellan hennes ben.
48. .. blivit påkörd på moppen av en göteborgare och därmed ramlat och skrapat upp mig.
49. .. fått en lapdance och en bodymassage av två nakna tjejer som samtidigt klätt av mig alla kläder- på scen.
50. .. råkat sparka ut bollen över taket, och när jag skulle titta ner efter den ställt mig på en stol- men istället trampat rätt igenom stolen.
51. .. beställt in en pizza utan mozarella- och fått en utan ost.


Kommentarer
Postat av: Dempa

Jävlar va full mna blivit !

2011-03-21 @ 11:06:56
Postat av: linnea

fan ni är rätt vidriga alltså!!!

2011-03-23 @ 22:11:13
URL: http://willspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0