Pussipåsk

Nähej men det där va ju lyckat, trailern från våra veckor blev ju borttagen snabbare än ja hann säga ansjovis, tack vare vår käre huvudlärare.

Den kommer nog snart tillbaks så don't be sad. Fast det är jag litegrann nu. Min soulmate ida limberg har nämligen åkt hem till fjällen för ett par timmar sen. Isch o fy. Redan saknad. En hejdå-utgång med nu's o rock city hanns iaf med i onsdags.

Igår hejdå-middag med gamla lärarna o lite så. Lugn o skön kväll. Och idag var vi på stranden med mars-kursen o lirade beer-frisbee. Vi vann såklart, mkt tack vare en strålande insats av undertecknad.

Jag och angie körde jetski, äntligen fick jag köra lite! Hur kul som helst, hurrekurre! Men jag fick bara köra sisådär en minut, sen fick vi soppatorsk o blev hämtade. Så flög jag av den också. Skitskoj.

Så åt vi subway på taket och jag har äntligen fått i mig en magnum, var typ två veckor sen sist, minst. Mätt o glad ska vi strax bege oss till lärarhyddan för lite umgänge innan bangla road ropar.

Det finns två saker som luktar fisk, det ena är gammeldansk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0