Solen är här..

.. glädjen är stor.

Igår kom solen och än har den inte sprungit ifrån oss. Gårdagen bjöd på en sctekig dag på karon beach med angie, tim o fredrik. Sen ett dopp i poolen innan jag gav mig ut på långpromenad i bergen och vid patong beach. Fin utsikt, nästa gång får kameran åka med.

På kvällen sushi- och glassbuffé, hallelujah. Gottgottgott. Har gått o blivit sushifreak tydligen.

Idag kommer angies vän alex också, hon ska bo med oss resterande tid. Ska bli kul :)

Strax en tripp upp på taket, poolen lockar. Börjar bli dags att få lite färg igen. Men ja mamma, jag ska va försiktig o smörja in mig, vill inte ha malignt melanom, du kan va lugn.


Och ett litet hurray för cluben, det ljusnar. Fortsätt så!

(Glömde nämna: Se aldrig Redhood .., va den nu heter, kan va den sämsta jag sett.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0