Tjingtjong i lingonskogen

Inte sån där dunderbloggare precis. Men vem orkar sitta vid datorn när man är i thailand? Passar på nu när molnen är där framför solen o flickorna sussar sött i sina sängar.

Bara tre dagar kvar här i patong. Sjukt. På torsdag åker vi till bangkok, förhoppningsvis hinner vi träffa jossan o amanda där. Och så ska vi ju möta upp mina kära reskamrater emilia o ronja. Det längtar jag till! Så kommer pengarna shoppas upp också. De pengar jag inte har, vill säga..

Nähä, partybåten i fredags var galet kul! Satt uppe på övre däck o solade, hoppade o badade o snorklade o åt o drack o umgicks o så. Sen blev det faktiskt en tidig kväll för undertecknad.

Lördagen bjöd på en dag på stranden, jag, fredrik, tim o sandra åkte till tri trang, en liten gullig strand utan såna där försäljare o grejer. På kvällen stod jag i lounge-baren här nere, en lördagkväll så då fick jag faktiskt göra en del drinkar, skojskoj! Lite segstartad dock, jag är ju inte den snabbaste i världen alla gånger, som ni kanske märkt.

Söndagen blev en repris på stranden, naajs. Söndags-sushi på kvällen med glassbuffé. Så hade kim kommit från sverige o köpt med några kilo godis som smockades i till en film på kvällen, GÖTT!

Om jag inte nämnt det förut, ser ni en tjockis på linkans gator som ni tkr ser lite bekant ut men inte riktigt kan sätta fingret på vem det kan vara, då är det stor sannolikhet att det är mig ni ser. Holy diver vad jag ätit o druckit, och inte är det nyttiga grejer. Ingen träning och ni förstår vad jag menar. Får bli rensing uppfyllning rotation när jag kommer hem jao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0