Solen lyser himlen är blå

Jobbintervjun igår var bara för o dela ut flyers, inget bartenderjobb. Tusan. Det börjar se mörkt ut på kameruns avbytarbänk, bara en månad kvar av säsongen finns inte många bartenderjobb. I värsta fall kan de bli att dela ut flyers, tjänar iaf 5 grr bättre än som bartender. Den som lever får se.

Igår thaiboxning. Knas sport egentligen. Men kul att se :) Angie var inte med. Hon tillbringade kvällen på bangla och vill därför hälsa till alla er där ute: Drick inte tequila.

Vi bor i rummet precis under baren på taket, just nu hör man fredriks stämma: margarita on the rocks, saltkant, is .. Saknar det där. Och alla människorna. Ca tio är vi kvar från vår kurs, men de flesta åker på söndag. Det var iaf nån som fick bära is i tisdags, första gången. Det garvade vi gött åt.



Ikväll ska rookisarna ha välkomstmiddag på karon, och vi partypeople är självklart välkomna att liva upp stämningen där. Inte mig emot.

Håller tummarna att emilia och ronja kommer o hälsar på oss nu också, saknar klassens lilla stjärna, för de sa jag väl? Att emilia va kursens bästa elev.

När jag ändå är igång kan ni la få några bilder från i tisdags, karon på dagen, bowling och nous på kvällen. Då fick vi också säga hejå till världens sötaste lilian.


Soulmaten ida och jag  gräver ner gustav o förvandlar honom till ladie-boy.

Någon var bra på bowling. Någon annan var sämre. Det roligaste var när abbe o glenn spöa skiten ur fredrik o tim.


Lite smågalen angie

Lilian fick en shot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0