Har pippi på Phi Phi

Phi Phi lör-sön.

Fredrik, charlotti, jag och alla elever.
Himla skoj!
Blev snorkling på dagen.
Buffé på kvällen.
Där stötte jag på Maja Bruhn och Josefine Tapper.
Något chockad.

Blev en rolig festkväll.
Idag var Emma och Fredrik på stranden.
Bada.
Lite shopping.
Men jag måste spara pengar för över jul och nyår blire semester!

Har sett alla Batman-filmer nu, under en veckas tid.
Kan ju säga att de fyra första är ganska värdelösa, speciellt den fjärde, Batman o Robin.
The Dark Knight såg vi idag, oslagbar.

Nu är jag så trött att ögonen går ihop.
Blev hårt på gymmet.
Kommer va fett biffig när jag kommer hem.
Passa er.

Ska slänga in bilder snart också.
Blir la en charmig en från phi phi så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0