Dykning

.. är det grymmaste jag gjort! Fan va tufft. Coolare än jag trodde. Snorkling, visst, då ser man coola fiskar o simmar in i stim, men nu. Nu simmar man i och under fiskarna, med dom. Tittar man upp är ytan låångt där uppe, solens strålar syns spegla. Och idag var vi inne i ett vrak. Och blev attackerade av en fisk som kan bitas så man får sy.

När vi skulle hem fick vi vänta två timmar på havet, det kunde komma en tsunami. Den var ca 30 cm i patong, så inget att oroa sig för precis. Man får ju inte säga så, men när jag visste att phuket va evakuerat upp i bergen, ville jag litegranna se tsunamin. Det hade varit coolt. Men så får man inte säga. Nu regnar det, och jag är glad. Jag har dykcert!

Grym present till mig själv. Fredrik gav också grymma presenter. Imorrn bitti ska vi på awesome hotellfrulle (han känner mig?). Han skulle överraskat igår, men då skulle ju jag dyka. Sen fick jag en grym middag, och så gick vi och jag fick peka ut hur många bikinis jag ville ha (5 st) plus att fredrik ska bjuda på en dyktripp på phi phi. Bästa födelsedagen!

21 år. Oh dear devil. Men ålder är bara en siffra. Det står jag fast vid. NATTINATTI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0