Linköpingshumor

Amen duu, du skulle bare veta! Det är jag som är Kung Kristian! Här kommer Hanna med rullatorn. Typiskt dig. Jag blir så trött. Det är inga mängder. Vem fan är uppta-getton? Fan Gandalf. Färs. Här är en muffins. Och här är en till. Fjompigt!

Jaa det ska bli kul. Och tråkigt. Och allt. Det tar vi då. Nu är nu.

Nu är jag förkyld igen. Men jag har mitt dykcert och jag hade kul på song kran.

I fredags var det riktigt crazy vattenkrig, överallt och ingenstans sprutade och hällde folk vatten. Isvatten oftast, det va inte snällt. Vi tömde loungen och stod utanför och blötte ner allt och alla som åkte förbi. Sen gick vi till bangla där det var smockat. Har aldrig sett så många vattenpistoler på ett o samma ställe.

På kvällen fortsatte festen. Galet! Överförfriskad är förnamnet, men det behöver vi inte prata om. Kul som satan i gatan. Satan in the street.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0