Tidsmaskinen

Sitter på flygplatsen i KL. Har haft en helt okej resa ändå. Hade hellre varit med på avslutningsmiddagen som börjar om sådär tio minuter, men det var ingen mardröm som min förra visa run. Kul o se nya saker. Försöker slänga in ett par bilder men internet är nog för trögt här.

Kan väl säga som så, Kuala Lumpur är ingen stad för nån som vill spara pengar. Shoppingcentret hade alla butiker ni kan tänka er. Alla dyra butiker. Calvin Klein, Loius Vuitton.. ja ni hajar. Tog en varm choklad på starbucks idag, satt och läste en bok om ac/dc. Väldigt mysigt, väldigt intressant. Blev ingen tid över för att sätta mig på gräsmattan i parken idag, som en jävla luffare, som fredrik nog skulle kalla't.

Nu är det snart dags att boarda. Det är skönt att resa tillbaka i tiden, för jag landar ungefär en halvtimme efter att vi startat. Jag ska nog alltid resa västerut, då måste ju livet bli mkt längre, eller hur? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0