Jag heter Humle!

Jag heter Dumle! Varje söndag träffas vi- i kapten Dahlbäcks- skafferi!

Det blir dag nummer två på kata beach. Tänkte ja skulle sluta va blekfis. Bor ju ändå i thailand.

Frida åkte tidigt imorse. Ullis åker om en vecka. Det blir tomt här. Tur att Lise o Sofie stannar. Och Fredrik dårå ;)

Känns som att saker o ting börjar gå mot sitt slut. Den här kursen är på bara 30 elever, hälften av tidigare tre kurser. Jag har en och en halv månad kvar, men det känns som ingenting. Nu ska jag jobba så lite jag kan och uppleva så mycket jag kan! Ska försöka ta dykcert snart.

Jag fredrik o några elever hänkade tim på thaiboxning igår. Träning alltså. Det va sjukt kul!! Och tränarna tyckte jag hade power :D wiie! Det va inte sista gången jag gjorde det.


Snart hemma hos grisen igen. Svensk vår och sommar, härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0