Ska man ha mössa?

Som sagt, poolparty i fredags. Blev lugnt som förutspått. När jag slutade jobbet klockan tolv åkte jag hem o la mig i sängen med entourage.

Fredrik hittade en kattunge som för tillfället bor på vår balkong. Balkongen har en trappa ner så lille Sigge McKrax kan gå när han vill. Men han gillar oss. Om man gosar med honom i sängen kryper han alltid tätt tätt intill i nacken. Skitsöt. Inte lika söt när han kissar på täcket elr bajsar i soffan dock.

Ingen ölfrisbee för min del o inget bangla denna helg. Mkt entourage och marabou digestive däremot. Naajs!

Slänger in lite bilder senare. Tjingtjong långkalsong, vilket ja inte behövt ha på mig på väldigt väldigt länge. Inte ens behövt fundera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0