Mellan sky och mark

Glöm allt om oglad-het! Älskar allt och alla och fattar inte hur man kan göra annat. Livet är en fest. Och allt sånt.

Ingen anledning egentligen. Livet är bara en enda räkmacka att glida fram på. Med massa godsaker. Fast en räkmacka? Toast skagen skulle det väl va isf. Eller en baguette med skagenröra! Det är ju mkt godare. Fast glass är bäst. Livet är bara en enda GB Sandwich att glida fram på. Där har vi det.

Vad vare jag tänkte säga?

Frida-Slida och Ullis-Knullis var här igår. De fick se stan och självklart det bästa, bosses glassbar. Är taggad att hälsa på dom i sommar på rhodos.

Tänkte på en grej när jag som vanligt var sen. Denna gång vare parkeringstiden som tickade iväg efter träningspasset (så fick jag det sagt, att jag tränat och varit duktig- sånt ska man ju lite smidigt glida in så folk vet att man är cool o tränar).

Om man har en lapp som precis gått ut, får man lika mkt böter som om man inte har nån lapp alls? Eller är alla parkeringsböter alltid samma summa?

Och den som faktiskt undrar vad jag har för mig. Börjat såga ihop brädor till en ny liten trapp här hemma. Imorrn ska den bli klar. Träffat Linsod o druckit te o blivit tvingad att se Desperata Hemmafruar. Inte riktigt min grej, men teet va gott som vanligt.

Och så en bild så blir ju detta blogginlägg så himla mkt bättre.
Tror det kan va tio år sen. Tänk att man börjar bli gammal


Kommentarer
Postat av: linnea

hahahha fulaa ungar!!

2012-05-30 @ 18:56:17
URL: http://iwantout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0