Sydney Opera House

I lördags gav jag mig faktiskt ut på en liten joggingtur mitt i Sydney och stannade i Victoria Park för lite armhävningar, burpees och airsquats. Slut på semestern, dags att börja jobba! Blir gympremiär i eftermiddag, SOM jag längtat!

Sen mötte jag upp en trevlig Linköpingsbo på vägen mot opera bar vid operahuset. Jag har ju på ett av skolans rum tills eleverna kom i söndags. Ligger precis vid centralstation, ca 40 min promenix till operahuset. Gick genom Hyde Park. 






Superskönt ställe, om än lite dyrt. Mycket folk och vi hängde hela eftermiddagen/kvällen. Sen jämkade jag några nyfunna aussie-vänner till en nattklubb en sväng. Sjukt kul!

I söndags flyttade jag in i en lägenhet i redfern, 1 km från skolan. Delar rum med en gullig svensk tjej och i andra sovrummet bor två sköna killar från Sverige o England.

 Igår började jobbet och eleverna verkar störtsköna! Kommer bli kanon de här! Nu måste ja springa iväg till jobbet. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0