Midsommar!

Sitter med ett stort vitt plaster pa hakan. Igar morse lyckades jag bli smashad av en vag och fa surfbradan upp i hakan. Blev ett par ordentliga bakatkullerbyttor i vattnet. Jag tog det sakra fore det osakra och paddlade in till stranden. Markte da att det blodde lite. Tankte att det ar nog bra att jag gar tillbaka och tvattar saret.
 
Val tillbaks i campet fick jag hora att jag tydligen hade ett hal i hakan. Rengjorde ordentligt men avvaktade tills idag. Magkanslan sa att jag borde aka till sjukhuset. Kom nyss hem darifran med tre stygn, sa det var val tur att jag akte in. Far inte va i vattnet i ytterligare tva dagar. Det suger! Finns inte mycket annat att gora har, jag har redan blivit deprimerad haha. Nejda. Men det ar himla trakigt! Och ja, lite ont gor det ju ocksa.
 
Aja, annars flyter livet o allt ar tiptop! Fick lite hemlangtan igar nar jag sag allas bilder fran harliga svenska midsommar. Men jag trivs fortfarande bra har pa surfcampet!
 
 
 
Igar gjorde vi svenskar en midsommarstang! Sen samlade vi allihop och lekte stafettlekar. Hoppa sack, apelsin mellan pannorna, pennan i flaskan, irlandsk julafton och spracka ballong-leken. Sen fick vi alla att dansa runt stangen. De tyckte vi var ganska dumma i huvudet, men alla hade kul!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0