I'm back, bitches!

Hellu!

Ger mig ut på nya äventyr och tänkte ta upp denna kära gamla blogg. Mest för egen del egentligen, det är kul att titta tillbaka på sina gamla minnen. Men för all del, är ni intresserade av vad jag hittar på, ENJOY!
 
Utsikt från Aleksi och Gavin. De bor i en lägenhet precis ovanför min gamla.

Kom till Phuket igår kväll, Patong närmare bestämt. Där jag bodde i drygt åtta månader. Det är same same, but different här. Vissa nyheter men det är ändå hemma. Här trivs jag bra. Bor på EBS där jag jobbade. 

Hann med en efterlängtad massage och en sväng på den nya markaden här runt hörnet igår kväll innan knoppning.
 
Idag började dagen vid poolen i solen. Hänkade EBS-gänget till stranden för lite flair efter lunch. Då kom molnen förbi och sa hej också.
 
 
Så jag promenerade längs stranden till gymmet. Bänkade 40 pannor BOOM! Med schysst utsikt på köpet.
 
 
Efter träning kan det ju va gött med lite ny energi. Vad blir då bättre än vattenmelon på promenaden tillbaka? Och ett kycklingspett, behövs ju lite protein för att bygga muckler. Såna där som jag vill ha.
 
 
 
Tillbaks på skolan vare drinktävling där jag fick vara gästdomare. Inga bilder därifrån, men deras drinkpresentationer bjöd på både skådespel, roliga historier och dans. Det var Casanova, Ladyboys och imitationer av lärarna, bland annat.
 
Så blev det otroligt mycket sushi till middag med Aleksi och Gavin. Nu sitter jag på rummet och funderar på att gå till festen i baren två trappor ned. Kanske kan vara kul att lära känna eleverna? Eller så trycker jag en rulle på rummet i väntan på Nathalie. Hon kommer från Bangkok om cirkus tre timmar. Klockan är ju nio på kvällen här. Tidsskillnad, ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0