Kalasdag!

Nathalie kör tre månader som utbytesstudent i Bangkok, som sjuksköterska. Så hon tog flyget ner till Phuket över helgen och hängde med mig. 

Jag satt i loungen och väntade på henne. Den gamla nattvakten pratade lika bra engelska som vanligt, det vill säga ingen. Men go o gla det är han alltid. Jag fick också sällskap av tre andra små kompisar. Den minsta hamnade på bild:


Sen kom Nathalie och vi förade lite på rummet före Bangla. Men nån kamera till Bangla road, det vågar jag inte ta med. 


Lördagen bjöd först på en liten shoppingtur på den nya marknaden runt hörnet. Sen åkte vi på födelsedagskalas! 


Det var Kajsa och Stine på EBS Callcenter som tillsammans fyllde 50 år. 


Vi var på en liten strand som heter Iguana Beach. Jag har aldrig varit där förut. Supermys!




Det blev mycket sol, bad och trevligt sällskap.



Vi stannade till kanske 22-23-tiden nån gång. Det började regna så jag och Nathalie hängde på stranden och blev dyngsura. Men allt är ju varmt och skönt här. 😃


De är val idag i Thailand. Det betyder ingen alkoholförsäljning för då kommer inte thaiarna orka rösta. De har ju sina alkoholförbud då och då. Så hela Bangla var stängt igår kväll. Vi åkte hemåt och tog en massage istället. Ultrabra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0