Vandraren

Vandrar gatorna i timmar här. (..) Fläktar den första svala vinden.
Ja det har blivit lite svalare. Hösten är på ingång. Regnigt och dant hare varit. Eller mest molnigt, nu ska vi inte överdriva här. Hittade en engelsk tjej på rummet igår, drog med henne på långpromenad och middag. Blev en sväng på South Beach.







Och idag har jag och Ida varit inne i Perth. Det är ungefär lika stort som Stockholm. Himla mysig stad! Lunchade också med söta Hanna som jag inte träffat sedan Costa Rica. Himla mysig tjej!

Hela kvällen har jag suttit framför datorn. Snart tre timmar. Jag blir ga'an (galen)! Inget internet på rummet så jag sitter på ett café. Himla mysigt, visserligen. ;) men jag hatar att sitta vid datorn. Mycket som måste fixas, men som aldrig blir klart för att jag inte har nån sladd eller nån annan liten detalj med mig. Och seeeg uppkoppling. Gaaaah!!

MEN nu börjar det hux flux hända grejer här! Jag börjar jobba på måndag. Inte i Perth dock. Mohaha! 😃

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0