Sista Sydney-dagarna

Har landat på farmen. Bor hos en familj utanför Rockhampton (norrut på östkusten). Har käkat middag ihop o alla verkar supergulliga!

Förra veckan försvann. Känns som jag inte hann göra något alls. Umgås och hänga på stranden. Blev utgång i fredags, det va kul. Jag, Pia o några andra från EBS. Mötte upp gamla elever senare och drog till frankies, min favoritn i Sydney. Inte för att jag varit på många ställen. Spelar ingen roll. 







Strandhäng hela helgen. Bondi i lördags, maroubra söndag och måndag.  Testade Thoms lilla bräda på 6 feet. Det var omöjligt. Men kul att få paddla runt lite. Igår hade jag ingen bräda alls, men simmade runt o försökte bodysurfa. Jag älskar att bada! ;)



Jag tänkte ju att jag skulle lära mig skateboarda (hur stavas skate:a egentligen?) men hualigen vad svårt det är! Bara att åka rakt fram. Sjukt kul dock! Men ja väntar nog med skateparken. Thom köttade på lite efter surfsessionen i söndags dock. 

Jag tittade mest åt andra hållet:



Nu när jag har både internet och fritid ska jag försöka slänga in lite bättre inlägg (läs bilder) här. Nu ställer jag klockan på 06.29. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0