Favorit i repris

(Ni som är för lata för att scrolla ner, här är förra inlägget- lite längre, kanske ännu lite roligare?)

Skulle vi leka jag har aldrig kan jag alltså, återigen, garantera (om ni inte myttat om de ni berättat, har hänt har jag hört) att jag eller någon av mina kära vänner o bekanta skulle ta en klunk på följande frågor:

JAG HAR ALDRIG..

1 .. sprungit till bussen, men stannat och hälsat på en gammal killkompis- utan att märka att mitt linne åkt ned så pass att jag flashat tuttarna.
2 .. på slutet av ett träningspass på gymmet tagit i så hårt på fällkniven att jag fjärtat så ljudligt att det hörts i hela lokalen.
3 .. haft sex på toan på platå.
4 .. slagit vad med en kille att om jag häver en öl snabbare ska han dansa naken på bardisken, vunnit vadet och efter ett tag fått beskåda det hela- efter att han varit hemma och rakat pungen.
5 .. betalat en taxichaufför 50 spänn för att han ska öppna min dörr och kalla mig sir.
6 .. blivit så arg på min pojkväns kompis att jag bitchslapat honom, som jag träffat bara en gång tidigare.
7 .. varit så full att jag ramlat med huvudet rätt ned på bordet med en ljudlig smäll.
8 .. vaknat kl 4 på natten av att en mexikan knackat på hotellrummet och prompt velat träffa min sovande vän.
9 .. varit så full att jag i över en halvtimme suttit på huk i toabåset på platå helt apatisk.
10 .. gått på stan och mitt på blanka dagen blivit knivhotad av en person som ville ha en cigg.
11 .. börjat snacka med en kille på busshållplatsen, fått sällskap på bussen och när han gått av på samma hållplats frågat om han bodde där- men fått svaret att han skulle gått av typ 4 hållplatser tidigare, så fått hem killen till min egen säng istället.
12 .. somnat på toan på jobbet- och sovit i två timmar.
13 .. varit med på bild i slitz.
14 .. stått på ena sidan av en stolpe och spottat på den- med min vän spottandes på andra sidan (vilket resulterat i en spottloska på tröjan, samt ett smärre slagsmål).
15 .. åkt tåg till peace and love, men glömt tältet på tågstation hemma.
16 .. åkt buss från peace and love för att hämta tältet, men tagit fel buss.
17 .. tappat bort mina trosor i en städskrubb på min egen 18-årsfest.
18 .. fiskat kräftor och utbrustit: Vad fan är det där?! när jag fått upp de första.
19 .. försökt mig på ett partytrick, nämligen göra en bakåtvolt- men landat på näsan.
20 .. strulat med en kille, bestämt att träffa honom ute nästa kväll- men då istället strulat med hans snyggare kompis.
21 .. tyckt synd om killen i ovanstående och av sympati strulat med honom.
22 .. råkat slå min vän med ett brännbollsträ i bröstet.
23 .. gått hem till en kille med den enda nyckeln till hotellrummet- och svarat med ett garv när mina vänner ringt och upplyst mig om det.
24 .. blivit filmad av andy p från east fm när jag äter kebab utan kebab.
25 .. rott en eka med några släktingar, gått på grund, och blivit så bajsnödig att jag varit tvungen att simma till närmsta ö för att lätta på trycket.
26 .. borstat tänderna en morgon på peace and love och sköljt munnen med vad jag trodde var vatten- men icke, ren vodka.
27 .. vaknat upp efter någon timme i solstolen, kokhet, och desperat tagit första vattenflaska jag sett- men som visade sig vara samma flaska som ovanstående borstat tänderna med.
28 .. tappat bort mina vänner på en konsert utan mobilbatterier, så istället letat upp en snygg kille, ställt mig framför honom och efter en stund börjat strula med honom.
29 .. varit så full att jag tatuerat en grön ödla på mitt smalben- exakt likadan och på samma ställe som min väns.

Har några fler på lager så tkr ni det är kul kan det komma en till lista nån dag ;)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

haha lika kul igen!! sa du vet. skiulle bara saga de :D

2010-11-24 @ 21:56:06
URL: http://lovisabrandt.blogg.se/
Postat av: Danni

Fy tjyvingen vad kul! Känner inte igen mig på någon av påståendena...

2010-12-06 @ 15:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0